הסדנה לאמנות דיגיטלית - לימודי עיצוב גרפי

לימודי עיצוב גרפי במרכז בקבוצות קטנות
הסדנה לאמנות דיגיטלית - לימודי עיצוב גרפי

הסדנה לאמנות דיגיטלית מציעה קורסי עיצוב גרפי מקצועיים ומעמיקים עם הנחיה וליווי צמודים. השיטה הייחודית לסדנה לא מתבססת רק על האפשרות ללימודים פרטניים מכל מקום או באופן פרונטלי, אלא מציעה גם לימודים בקבוצות קטנות ומערך תכנים מלא שמתעדכן באופן קבוע באתר אינטרנט מאובטח.

השיטות ללימוד עיצוב גרפי

הסדנה מציעה מספר דרכי לימוד המתאימות לכל אחת ואחד.

קורס פוטושופ אונליין בזום

פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין או כל אחת מהתוכנות האחרות שניתן ללמוד בסדנה מוצעות בפורמט אונליין. אתם מתחברים אלינו באמצעות תוכנת שידור ומקבלים ישירות על המחשב בביתכם שיעור מלא ואישי על התוכנה.
עליכם להתקין את התוכנה הרצויה, למשל התקנה של פוטושופ, על מחשב וכך צעד אחר צעד נלמדים הכלים והפקודות בתוכנה.

הקורסים נערכים בקבוצות של 2 עד 4 משתתפים. 

קורס עיצוב גרפי אחד על אחד

לקרובים יותר לאיזור המרכז יש אפשרות ללמוד עם מרצה, אחד על אחד, כל קורס עיצוב גרפי שירצו בסדנה לאמנות דיגיטלית עד להשלמת מסלול לימודים מלא.

קורס עיצוב גרפי בקבוצות קטנות

קורסים מלאים ומקיפים בקבוצה קטנה מאוד עם יחס אישי ותשומת לב ויכולת להתקדם באופן עצמאי למרות הלימודים בקבוצה. פתיחתם של קורסים אלה מותנית בהרשמה של מינימום 4 תלמידים, ומספר התלמידים בכל קבוצה לא יעלה על 10.

יתרונות לימודי עיצוב גרפי בסדנה לאמנות דיגיטלית

לכל משתתף בכל אחד מהפורמטים של הקורסים מוענקת גישה אל התכנים המלאים של הקורסים באתר אינטרנט מאובטח. חומר הלימוד במלואו, בפורמט דיגיטלי המתעדכן עם כל חידוש וחידוש מלווה את המשתתף והמשתתפת בקורסים, כך שהיכולת לחזור על החומר באופן מאורגן ולהרחיב ידע ויכולות לפני ואחרי כל שיעור היא ללא הגבלה.
מערך שיעורים בפוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין זמין בכל שעה. השילוב של תשומת לב אישית, הוראה מקצועית וזמינות רציפה של חומר השיעורים היא זו שהופכת את הקורסים של הסדנה למקצועיים ואיכותיים.
פנו אלינו באמצעות הטופס או חייגו אלינו בשעות הפעילות והרשמו לקורסים של הסדנה